Hvordan jeg forbereder meg mentalt til festival


Hallo og god morgen. Igr kveld ble det litt seint. Rikke og jeg handla litt, og pakka resten til idag. Det regnte s flt, s jeg dro bort til jobben hennes med regnbukse(mammas id, vi tenker ikke s langt selv azzzz), og handla litt med henne i samme slengen. Jeg kjrte bak henne (hun kjrte moped) i det forferdelige vret, for passe p, s det tok litt tid. Vi rakk en liten tur opp til Vibeke for hilse p henne, og Karoline, Tonje og Elida, fr vi mtte pakke flere ting vi hadde glemt, og g for legge oss. Jeg satt oppe til langt p natt fordi jeg grua og gleda meg, og gjorde plass til nye bilder p mobilen min. Jeg tenkte masse p hvordan jeg hadde brukt dagen min, og hvordan det pvirka hvordan jeg fler meg n idag, fr konserten, og kom p et innlegg. Nemlig hvordan jeg forbereder meg mentalt til festivalen. Jeg sliter veldig med nervene mine og med det at jeg blir fort sliten, s da tenkte jeg det var et kjekt innlegg for dere andre, som eventuelt sliter med det samme. Det gjelder bde fysiske og psykiske ting jeg gjr for fle meg bedre.


(Haha, bh stroppene)

♥ Yoga - Okei, jeg vet mange har fordommer mot yoga (av en eller annen grunn), men det er nok bare fordi du ikke har prvd det. Det er utrolig avslappende, og en utrolig bra mte trene p. Igr da jeg var s urolig, valgte jeg en yoga sekvens for drlige nerver, og den gjorde meg s rolig. Jeg fikk svetta litt, roa ned tankene mine, lsna litt opp i knuter i kroppen, og slappa s av etterp. Det var litt meditering i den videoen ogs. S deilig!

♥ Varmt bad - Ved gjre det som funker for f kroppen min til slappe av, forbereder jeg meg selv og hodet mitt til gjre noe jeg gruer meg til. Da trenger jeg jo vre s avslappet som mulig. Et varmt bad gjr virkelig susen.

♥ Nok mat - Det er s viktig f i seg nok mat dagene fr, slik at man er opplagt. Det er ikke alltid lett f s mye svn nr man gruer seg, derfor er denne ekstra viktig.

♥ Svn / slappe av - Jeg fr sjeldent sove s mye fr jeg skal noe, men prv slapp av med noe du liker, feks en god bok eller serie. Viss ikke burde du prve f i deg s mye svn s mulig. Det blir jo ikke s mye av det p festival.

♥ Selvpleie - Jeg srga for fle meg s bra som mulig, s jeg rensa huden min skikkelig, brukte ansiktsmaske og hadde skikkelig selvpleie.

♥ Kontroll - Ved skrive ned alt jeg trang gjre fre, og hva jeg mtte pakke, skikkelig detaljert, fikk jeg ordentlig kontroll og flte meg mye roligere. Fikk ting ordentlig inn med t-skje, og det hjalp veldig.

Ellers har jeg prvd si til meg selv at det blir mye mer morsomt enn skummelt, og at det er verdt det. I tillegg hadde jeg aldri klart dette i fjor p denne tiden(oppererte ogs da), s jeg er kjempefornyd. Hva med dere, hvordan forbereder dere, dere til noe dere gruer dere til? Hper dere har det fint, og at dette innlegget hjalp p en eller annen mte.

- Janne

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar



Hei! Jeg heter Janne. P denne bloggen vil du, enkelt og greit se livet gjennom en 20 r gammel, psykisk syk jente's perpektiv. Jeg er positiv, kreativ, drmmer meg bort i bker, lever for yoga, og tar konstant bilder. Jeg har alt for mange meninger, tanker og hobbier, s ta deg godt til rette. P denne bloggen kan du vre deg selv.

For kontakt:
Jannees96@hotmail.com










Follow



gratisdesign av Tonjemt
hits ♡ Design av Tonjemt ♡